Seara, pornesc calculatorul, încerc să ma conectez la net, nu merge. Sun la relaţi cu clienţi.[btw, au schimbat melodia de la hold line, deja te enerva]
Răspunde un centralist, se prezintă, formalităţi şi alte chestii, şi îmi dă instrucţiuni... Cred că era obişnuit să vorbească cu ţărani, pentru că altcumva nu-mi explic de ce mi-a explicat cum să restartez calculatorul, citez:"dă click pe butonu verde, ăla pe care scrie start, dupaia dă click pe butonu' roşu, ală primu', şi dupaia click pe butonu' verde'' am încheiat citatul. Răspunsul meu a fost ceva de genul ''no shit?!''
Cel mai mult m-a distrat când pronunţa enable[îl citea pe litere, româneşte] sau când mi-a spus să dau click pe network manager: ''click pe network ..., pe aia cu 'n' de la Nicu''.
Puţin mai mult profesionalism, RomTeleCom şi angajaţii dacă se poate!
2 Comments:
-
- Anonim said...
21 august, 2008=)))) tare frate.....centralistu' ala crek avea replicile pe-o hartie...si citea d pe ea la fiecare dude care suna. Foarte profesional, intr-adevar. :))) asta-i Romtelecom-u, romanii,Romania :(- Anonim said...
21 august, 2008:)) poate era exasperat de taranii care in intrebau cum se scrie si s-a hotarat sa se faca inteles:))oricum e tare:))
Postare mai nouă Postare mai veche Pagina de pornire